News

News & updates
Media mentions
Research & reports
03.10.2023

Poradnik IAB „AI w social media” z udziałem konsultantów Solski Communications

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?

Read the article
News & updates
Media mentions
Research & reports
28.06.2023

Przewodnik po Social Media w Polsce i raport "Social Media 2023" z udziałem Adama Kaliszewskiego i Barbary Lipińskiej

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji.

Read the article
News & updates
Media mentions
Research & reports
06.06.2023

Raport Strategiczny IAB - Sabina Figarska o Digital PR

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023.

Read the article
News & updates
Media mentions
Research & reports
02.09.2022

Home office oczami internautów – Raport Newspoint

Newspoint, przy współudziale zaproszonych partnerów, opracował raport dotyczący pracy zdalnej widzianej z perspektywy internautów – zarówno pracowników, jak i pracodawców.

Read the article
News & updates
Media mentions
Research & reports
13.07.2022

Prywatność i bezpieczeństwo w social media - poradnik IAB Polska

Prywatność i bezpieczeństwo w social media" to najnowszy poradnik przygotowany przez członków Grupy Roboczej Social Media w IAB Polska.

Read the article
News & updates
Media mentions
Research & reports
20.06.2022

CSR w social media - nowy poradnik IAB Polska

„CSR w social media” to najnowszy poradnik przygotowany przez Grupę Roboczą Social Media IAB Polska. Materiał prezentuje narzędzia wspierające działania CSR w social mediach, a także regulacje prawne, w tym odnoszące się do kwestii podatkowych. Zawiera również podsumowanie wytycznych opisanych w regulaminach poszczególnych platform. Publikacja została wzbogacona o case studies wybranych marek, które posiadają doświadczenie w prowadzeniu działań wspierających społeczną odpowiedzialność biznesu. Poradnik skierowany jest do osób, które planują, organizują i promują działania CSR w mediach społecznościowych.

Read the article
News & updates
Media mentions
Research & reports
31.05.2022

Nowy serwis o influencer marketingu od IAB Polska

Eksperci Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska zaprezentowali nowy serwis o tematyce influencer marketingu. Jest to kompendium wiedzy kierowane zarówno do influencerów, jak i współpracujących z nimi podmiotów. Znajdują się tam ciekawe materiały, informacje i praktyczne porady, jak sprawnie i zgodnie z obowiązującymi standardami prowadzić działalność influencerską, współpracować z influencerami oraz na co zwrócić uwagę będąc odbiorcą tych treści.

Read the article
News & updates
Media mentions
Research & reports
11.01.2022

Trendy komunikacyjne 2022 okiem ekspertów Grupy Roboczej Public Relations IAB Polska

Eksperci Grupy Roboczej Public Relations IAB Polska przygotowali wspólną publikację opisującą najnowsze trendy komunikacyjne, która stanowi podsumowanie dyskusji i wniosków dotyczących działań komunikacyjnych w roku 2022. Opracowanie jest spojrzeniem na czekające nas wydarzenia z różnych stron rynku.

Read the article
News & updates
Media mentions
Research & reports
29.07.2021

Jak angażować użytkowników w social media? Nowy poradnik IAB Polska

Grupa Robocza Social Media, działająca w strukturach IAB Polska, przygotowała publikację pt. „Formy angażowania użytkowników w social media”. W poradniku eksperci skupili się na czterech formach aktywności w mediach społecznościowych: konkursach, loteriach, challenge’ach i channel points.

Read the article
News & updates
Media mentions
Research & reports
26.02.2021

Komentarz eksperta Solski Communications w poradniku „Jak mierzyć PR?”

Zespół platformy monitoringu mediów Newspoint opracował praktyczny poradnik „Jak mierzyć PR? Pomiar efektywności działań public relations”. Poradnik przeznaczony jest dla wszystkich marketerów, specjalistów ds. komunikacji i PR-owców, którzy chcą podążać za trendami i właściwie prowadzić swoje projekty. To 100 stron wypełnionych cenną wiedzą na temat sposobów mierzenia działań PR oraz ich skuteczności.

Read the article

Explore our offer - get in touch

office@solskipr.pl
Copy

Reach out! We will show you case studies relevant to your industry and suggest tailored solutions.