News

News & updates
Media mentions
Research & reports
24.02.2022

Solski Communications po raz siódmy gra z WOŚP

Już od lat agencja Solski Communications prowadzi dla swoich klientów działania komunikacyjne z okazji Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku pracowaliśmy przy WOŚP dla firm Mastercard i Lavazza.

Read the article
News & updates
Media mentions
Research & reports
07.12.2021

mBank and Solski Communications win an important award for a “Digital Revolutions” campaign

The Digital Revolutions campaign, designed for and executed with mBank, Poland’s major retail bank and a client of Solski Communication, was recognized as one of the three best campaigns in the most popular category of ‘Covid-19 PR response’ in this year's Polish PR industry competition. The competition, called Golden Paperclips, is annually held by the Polish Public Relations Consultancies Association.

Read the article
News & updates
Media mentions
Research & reports
22.11.2021

Ryszard Solski wins a PR industry award

At the annual meeting of the Polish Public Relations Association (PSPR) on November 19 in Warsaw Ryszard Solski, the founder and CEO of our consultancy, received their 2021 ”PR Head” award.

Read the article
News & updates
Media mentions
Research & reports
22.11.2021

Agencja Solski Communications dla projektu „m jak malarstwo” mBanku

W sopockiej Państwowej Galerii Sztuki trwa wystawa „m jak młodość”. To pierwsza publiczna odsłona kolekcji mBanku złożonej z prac najciekawszych młodych polskich artystów. Agencja Solski Communications wspiera mBank w komunikacji projektu poprzez działania z zakresu media relations. By przybliżyć odbiorcom dzieła z kolekcji oraz sylwetki ich twórców, w ciągu ostatniego roku konsultanci Agencji przeprowadzili kilkadziesiąt rozmów z artystami na temat ich prac, inspiracji i motywacji. Na podstawie przeprowadzonych wywiadów powstał obszerny katalog prac towarzyszący sopockiej wystawie.

Read the article
News & updates
Media mentions
Research & reports
03.09.2021

Solski Communications receives high client marks, and a special distinction from trade magazine

It is for the third time that Solski Communications has received very high marks in a survey conducted among clients of PR agencies. It was also given one of only two distinctions by trade magazine “Media Marketing Polska”.

Read the article
News & updates
Media mentions
Research & reports
16.03.2021

Solski Communications Firmą Przyjazną Rodzinie

Solski Communications zdobyła jedno z wyróżnień w konkursie Firma Przyjazna Rodzinie/Firma Przyjazna Człowiekowi zorganizowanym przez Instytut Humanities. Wyróżnienie przyznano Solski Communications w kategorii firm zatrudniających do 50 pracowników. W tej kategorii jest to jedyne wyróżnienie, w pozostałych dwu kategoriach – firmy średnie i duże – przyznano po jednej nagrodzie i dziewięć wyróżnień.

Read the article
News & updates
Media mentions
Research & reports
05.02.2021

Solski Communications supported Mastercard in promoting WhenToShop service

WhenToShop is a free online tool from Mastercard, based on continuously updated data, that allows consumers to plan their visit at a grocery store for the time when it is least busy. During the Covid-19 pandemic, it helped Poles to do their daily shopping in a safe way, in line with the social distancing rule. The tool, first made available in May 2020, has been successively developed by adding a section with epidemic recommendations for visiting different types of retail and services outlets, as well as by providing a separate site for Carrefour customers.

Read the article
News & updates
Media mentions
Research & reports
03.02.2021

Three awards in Golden Clips 2020 contest for Mastercard and Solski Communications

Mastercard received as many as three awards for its campaign “Safe shopping during the pandemic with WhenToShop service”. The campaign, run with the support of Solski Communications and Isobar (dentsu Polska) agencies, was awarded a Silver Clip in the "Finance" category and two Bronze Clips in the "Product PR" and "Covid-19 PR response" categories.

Read the article
News & updates
Media mentions
Research & reports
11.01.2021

Solski Communications dla ZEN

W szczycie sezonu zakupowego przed świętami Bożego Narodzenia Agencja Solski Communications miała okazję wspierać wyjątkowy projekt, który odpowiada na potrzeby konsumentów i sprzedawców – wejście na rynek założonej przez Dawida Rożka firmy fintech ZEN.

Read the article

Explore our offer - get in touch

office@solskipr.pl
Copy

Reach out! We will show you case studies relevant to your industry and suggest tailored solutions.