Aktualności

Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
29.08.2025

Kolejne wyróżnienie dla Solski Communications od Redakcji Media i Marketing Polska

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
03.07.2024

Kampania Mastercard kolejny rok z rzędu podbija Cannes!

W tegorocznym konkursie Cannes Lions International Festival of Creativity, kampania firmy Mastercard "Room for Everyone", w której za działania PR odpowiadała agencja Solski Communications, znalazła się w gronie najlepszych na świecie kampanii kreatywnych, zdobywając łącznie 12 nominacji. Mastercard zdobył też dwie nominacje za kampanię „WhereToSettle”, w której również odpowiadaliśmy za PR. Finalnie firma otrzymała pięć statuetek - nagrodę Grand Prix, dwa Złote Lwy, a także Srebrnego i Brązowego lwa.

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
27.05.2024

Kampania "Gdzie Zamieszkać" jako pierwsza w Polsce z nagrodą Black Pencil

Kampania „Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle" autorstwa Mastercard i McCann Poland, w której za działania PR odpowiadała agencja Solski Communications, zdobyła prestiżową nagrodę Black Pencil podczas gali D&AD Awards 2024. To pierwsze takie wyróżnienie w polskiej branży reklamowej.

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
20.05.2024

Solski Communications dla marki Alpro

Marka Alpro - wchodząca w skład portfolio produktowego firmy Danone - powierzyła nam opracowanie koncepcji i realizację swojej tegorocznej kampanii content marketingowej. Jesteśmy odpowiedzialni za strategię działań, tworzenie treści, wybór mediów i współpracę z wydawnictwami oraz ekspertami zewnętrznymi.

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
09.05.2024

Solski Communications rozpoczyna współpracę z polskim biurem Lekarzy bez Granic

Lekarze bez Granic to międzynarodowa, medyczna organizacja humanitarna. W ponad 70 krajach ratuje zdrowie i życie ludzi dotkniętych skutkami katastrof naturalnych, konfliktów zbrojnych oraz osób pozbawionych dostępu do opieki zdrowotnej. Jej polskie biuro działa od marca 2022 i skupia się na informowaniu o kryzysach humanitarnych, fundraisingu oraz docieraniu do potencjalnych pracowników humanitarnych, którzy będą mogli wesprzeć działania Lekarzy bez Granic na świecie.

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
18.12.2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

W ostatnich miesiącach kampania firmy Mastercard, prowadzona we współpracy z agencjami  McCANN, SpaceCampX i Carat Polska w której za działania PR odpowiadała agencja Solski Communications, została doceniona zarówno na arenie polskiej jak i międzynarodowej.

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
14.12.2023

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

Solski Communications, wraz z firmą AdValue Engaged, wspiera nową odsłonę programu poświęconego profilaktyce raka piersi „Różowy Patrol. To wyjątkowy projekt marki Gliss oraz Fundacji OnkoCafe-Razem Lepiej.

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
18.09.2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

W wyniku postępowania przetargowego Solski Communications rozpoczęła współpracę z firmą AstraZeneca, jedną z największych firm biofarmaceutycznych na świecie.

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
07.09.2023

Solski Communications po raz kolejny z najwyższymi ocenami satysfakcji klientów

W najnowszym badaniu satysfakcji klientów agencji PR przeprowadzonym na zlecenie branżowego czasopisma Media i Marketing Polska, Solski Communications ponownie otrzymała najwyższe na rynku wyniki, w tym największą (ex aequo z inną agencją) liczbę maksymalnych not przyznanych przez klientów biorących udział w ankiecie.

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
21.08.2023

Solski Communications z kolejnym projektem dla Develey

Firma Develey Polska powierzyła agencji Solski Communications realizację programu działań z influencerami dla linii sosów Develey #FoodTrip, których receptury zostały zainspirowane kuchniami z różnych regionów globu. Agencja jest odpowiedzialna za kompleksową realizację działań z twórcami internetowymi na TikToku.

Przeczytaj cały wpis

Poznaj naszą ofertę - napisz

office@solskipr.pl
Skopiuj

Napisz do nas! Przedstawimy case studies z naszych działań w Twojej branży
i zaproponujemy działania szyte na miarę.