Kolejne wyróżnienie dla Solski Communications od Redakcji Media i Marketing Polska


W tegorocznym konkursie Cannes Lions International Festival of Creativity, kampania firmy Mastercard "Room for Everyone", w której za działania PR odpowiadała agencja Solski Communications, znalazła się w gronie najlepszych na świecie kampanii kreatywnych, zdobywając łącznie 12 nominacji. Mastercard zdobył też dwie nominacje za kampanię „WhereToSettle”, w której również odpowiadaliśmy za PR. Finalnie firma otrzymała pięć statuetek - nagrodę Grand Prix, dwa Złote Lwy, a także Srebrnego i Brązowego lwa.
Kampania „Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle" autorstwa Mastercard i McCann Poland, w której za działania PR odpowiadała agencja Solski Communications, zdobyła prestiżową nagrodę Black Pencil podczas gali D&AD Awards 2024. To pierwsze takie wyróżnienie w polskiej branży reklamowej.
Marka Alpro - wchodząca w skład portfolio produktowego firmy Danone - powierzyła nam opracowanie koncepcji i realizację swojej tegorocznej kampanii content marketingowej. Jesteśmy odpowiedzialni za strategię działań, tworzenie treści, wybór mediów i współpracę z wydawnictwami oraz ekspertami zewnętrznymi.
Lekarze bez Granic to międzynarodowa, medyczna organizacja humanitarna. W ponad 70 krajach ratuje zdrowie i życie ludzi dotkniętych skutkami katastrof naturalnych, konfliktów zbrojnych oraz osób pozbawionych dostępu do opieki zdrowotnej. Jej polskie biuro działa od marca 2022 i skupia się na informowaniu o kryzysach humanitarnych, fundraisingu oraz docieraniu do potencjalnych pracowników humanitarnych, którzy będą mogli wesprzeć działania Lekarzy bez Granic na świecie.
W ostatnich miesiącach kampania firmy Mastercard, prowadzona we współpracy z agencjami McCANN, SpaceCampX i Carat Polska w której za działania PR odpowiadała agencja Solski Communications, została doceniona zarówno na arenie polskiej jak i międzynarodowej.
Solski Communications, wraz z firmą AdValue Engaged, wspiera nową odsłonę programu poświęconego profilaktyce raka piersi „Różowy Patrol. To wyjątkowy projekt marki Gliss oraz Fundacji OnkoCafe-Razem Lepiej.
Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?
W wyniku postępowania przetargowego Solski Communications rozpoczęła współpracę z firmą AstraZeneca, jedną z największych firm biofarmaceutycznych na świecie.
W najnowszym badaniu satysfakcji klientów agencji PR przeprowadzonym na zlecenie branżowego czasopisma Media i Marketing Polska, Solski Communications ponownie otrzymała najwyższe na rynku wyniki, w tym największą (ex aequo z inną agencją) liczbę maksymalnych not przyznanych przez klientów biorących udział w ankiecie.
Napisz do nas! Przedstawimy case studies z naszych działań w Twojej branży i zaproponujemy działania szyte na miarę.