Aktualności

Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
21.08.2023

Solski Communications z kolejnym projektem dla Develey

Firma Develey Polska powierzyła agencji Solski Communications realizację programu działań z influencerami dla linii sosów Develey #FoodTrip, których receptury zostały zainspirowane kuchniami z różnych regionów globu. Agencja jest odpowiedzialna za kompleksową realizację działań z twórcami internetowymi na TikToku.

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
28.06.2023

Cannes: Tytanowy Lew dla kampanii Mastercard z udziałem Solski Communications

W tegorocznym konkursie Lions International Festival of Creativity na najlepsze w świecie kampanie kreatywne, kampania firmy Mastercard Gdziezamieszkac.com (WhereToSettle), w której za działania PR odpowiadała agencja Solski Communications, zdobyła aż 9 statuetek, w tym tę najważniejszą – Tytanowego Lwa. Nagrody zostały także przyznane w dwu kategoriach PR: Złotego Lwa w kategorii Excellence: PR Craft - Sponsorship & Brand Partnership; i Brązowego w kategorii Social Engagement & Influencer Marketing - Real-time Response.

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
28.06.2023

Przewodnik po Social Media w Polsce i raport "Social Media 2023" z udziałem Adama Kaliszewskiego i Barbary Lipińskiej

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji.

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
06.06.2023

Raport Strategiczny IAB - Sabina Figarska o Digital PR

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023.

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
15.02.2023

Adam Kaliszewski: Najnowsze zmiany na Twitterze, iablko.pl

Wraz z przejęciem Twittera przez Elona Muska, portal przeszedł szereg zmian, dotykających zarówno zwykłych, jak i bardziej zaawansowanych użytkowników (w tym biznesowych). Adam Kaliszewski, Director, szef działu Digital w Solski Communications podsumowuje najnowsze zmiany w komentarzu dla iablko.pl, serwisu IAB Polska.

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
15.02.2023

Mutti wybiera Solski Communications

Rozpoczęliśmy współpracę z firmą MUTTI, która od 1899 roku tworzy wysokiej jakości produkty w 100% z włoskich pomidorów. MUTTI działa w 100 krajach na całym świecie, a eksport stanowi 50% sprzedaży, wykazując dwucyfrowy wzrost rok do roku. Podstawowe produkty MUTTI to Pulpa, Passata, Koncentrat i Pelati, w portfolio firmy znajdziemy też pomidory San Marzano a także sosy do makaronu i pizzy. Kodeks Etyczny firmy opiera się na sześciu fundamentalnych zasadach: długoterminowej wizji, dążeniu do optymalnej jakości, prostocie, ochronie środowiska, uczciwości i przejrzystości oraz szacunku i rozwoju ludzi.

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
10.01.2023

Adam Kaliszewski: Jak social media zmienią się w 2023 roku? PRoto

Trendem, który już teraz mocno się rysuje, jest zwrot użytkowników w kierunku treści, ale i serwisów, postrzeganych jako bardziej autentyczne. Tak jak proste, „domowe” filmiki zdecydowały o eksplozji TikToka, tak samo teraz użytkownicy chcą pójść o krok dalej – przykładem jest BeReal służący do opublikowania w ciągu 2 minut „prawdziwej” relacji z miejsca i czasu, w którym właśnie się znajdujemy. W obliczu narastających problemów Twittera, coraz większe grono użytkowników poszukuje platform mniej ekstrawaganckich, czy odkrywczych, a raczej pozwalających na robienie tego samego, co robili do tej pory, tylko bez algorytmów, reklam, korporacji i nieobliczalnych właścicieli.

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
21.11.2022

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

Wiosną tego roku w ramach projektu m jak matematyka odbyła się premiera 3 już bezpłatnej książki mFundacji – „Matematyka na zielono”. Najnowsza publikacja przeznaczona jest dla dzieci starszych klas szkoły podstawowej. Wykorzystując matematykę w prosty sposób tłumaczy ekologię oraz pokazuje, jak dzięki drobnym zmianom w codziennym życiu możemy przyczynić się do poprawy sytuacji naszej planety. Autorką książki jest Maja Krämer, która współpracowała już z mBankiem przy okazji pierwszego wspólnego wydawnictwa - „Matematyka jest wszędzie”. Tegoroczna publikacja została wydana na papierze certyfikowanym FSC w nakładzie 50 000 egzemplarzy.

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
14.11.2022

Solski Communications wysoko w rankingu agencji PR magazynu PRESS

Magazyn PRESS opublikował PR Check 2021, coroczny ranking agencji public relations w Polsce. Solski Communications po raz kolejny uzyskała dobre wyniki, umacniając swoją pozycję w ścisłej czołówce firm PR.

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
20.09.2022

Solski Communications ponownie z wyróżnieniem Media i Marketing Polska

Branżowy miesięcznik „Media i Marketing Polska” po raz kolejny przyznał specjalne wyróżnienie dla Solski Communications. Redakcja uzasadniła przyznanie tego wyróżnienia następująco.

Przeczytaj cały wpis

Poznaj naszą ofertę - napisz

office@solskipr.pl
Skopiuj

Napisz do nas! Przedstawimy case studies z naszych działań w Twojej branży
i zaproponujemy działania szyte na miarę.