Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

W ostatnich miesiącach kampania firmy Mastercard, prowadzona we współpracy z agencjami  McCANN, SpaceCampX i Carat Polska w której za działania PR odpowiadała agencja Solski Communications, została doceniona zarówno na arenie polskiej jak i międzynarodowej.

Na początku grudnia, podczas gali Złotych Spinaczy 2023 – największego konkursu PR w Polsce, kampanię nagrodzono Srebrnym Spinaczem w kategorii sektorowej – Finanse.

W listopadzie „Gdzie Zamieszkać” zostało nagrodzone w polskiej edycji Effie – największego konkursu marketingowego na świecie. Kampania otrzymała brązową nagrodę w kategorii Social.

Wcześniej pisaliśmy o sukcesie „Gdzie Zamieszkać” w Cannes – gdzie kampania zdobyła aż 9 statuetek, w tym Tytanowego Lwa.

Działania po stronie naszej agencji koordynowały managerki – Aleksandra Gołda i Iwona Nawrocka -Kilinowska.

O kampanii:


Kampania powstała w odpowiedzi na kryzys uchodźczy, spowodowany agresją Rosji na Ukrainę. Utworzona przez Mastercard platforma GdzieZamieszkac.com jest adresowana do społeczności ukraińskiej w Polsce i na podstawie danych Mastercard, GUS i partnerów prezentuje użytkownikom dostosowane do ich potrzeb i preferencji informacje o kosztach życia i utrzymania w wybranych miastach i miejscowościach w Polsce, jak również oferty mieszkaniowe i zatrudnienia w danej lokalizacji. W ten sposób platforma pomaga Ukraińcom, którzy zamieszkali w Polsce, w usamodzielnieniu się i osiągnięciu stabilizacji życiowej oraz integracji społecznej i ekonomicznej. Z narzędzia w okresie od lipca 2022 do kwietnia 2023 r. skorzystało ponad 300 000 osób.


Link do platformy: gdziezamieszkac.com

Wróć do listy

Poznaj naszą ofertę - napisz

office@solskipr.pl
Skopiuj

Napisz do nas! Przedstawimy case studies z naszych działań w Twojej branży
i zaproponujemy działania szyte na miarę.