Aktualności

Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
15.02.2023

Adam Kaliszewski: Najnowsze zmiany na Twitterze, iablko.pl

Wraz z przejęciem Twittera przez Elona Muska, portal przeszedł szereg zmian, dotykających zarówno zwykłych, jak i bardziej zaawansowanych użytkowników (w tym biznesowych). Adam Kaliszewski, Director, szef działu Digital w Solski Communications podsumowuje najnowsze zmiany w komentarzu dla iablko.pl, serwisu IAB Polska.

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
10.01.2023

Adam Kaliszewski: Jak social media zmienią się w 2023 roku? PRoto

Trendem, który już teraz mocno się rysuje, jest zwrot użytkowników w kierunku treści, ale i serwisów, postrzeganych jako bardziej autentyczne. Tak jak proste, „domowe” filmiki zdecydowały o eksplozji TikToka, tak samo teraz użytkownicy chcą pójść o krok dalej – przykładem jest BeReal służący do opublikowania w ciągu 2 minut „prawdziwej” relacji z miejsca i czasu, w którym właśnie się znajdujemy. W obliczu narastających problemów Twittera, coraz większe grono użytkowników poszukuje platform mniej ekstrawaganckich, czy odkrywczych, a raczej pozwalających na robienie tego samego, co robili do tej pory, tylko bez algorytmów, reklam, korporacji i nieobliczalnych właścicieli.

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
14.11.2022

Solski Communications wysoko w rankingu agencji PR magazynu PRESS

Magazyn PRESS opublikował PR Check 2021, coroczny ranking agencji public relations w Polsce. Solski Communications po raz kolejny uzyskała dobre wyniki, umacniając swoją pozycję w ścisłej czołówce firm PR.

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
20.09.2022

Solski Communications ponownie z wyróżnieniem Media i Marketing Polska

Branżowy miesięcznik „Media i Marketing Polska” po raz kolejny przyznał specjalne wyróżnienie dla Solski Communications. Redakcja uzasadniła przyznanie tego wyróżnienia następująco.

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
01.06.2022

Justyna Popiołek-Osial i Magda Bryksa-Szymańczak: Najlepsze kampanie o macierzyństwie okiem branżowych mam

Jako mama dwóch córek, a jednocześnie socjolożka z wykształcenia, z zainteresowaniem śledzę jak od dłuższego już czasu zmienia się dyskurs w przestrzeni publicznej na temat tego, czym tak naprawdę jest macierzyństwo. Oraz czym nie jest. Jeszcze do niedawna w złym tonie było mówić, że matka męczy się przy dziecku, że czasem nudzą ją zabawy z maluchem, że jest sfrustrowana codzienną niemowlęcą rutyną idącą w parze z często nieprzespanymi nocami.

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
14.09.2021

Sabina Figarska: Sztuczna inteligencja w PR – co dobrego może z tego wyniknąć?, PR Manager

"Sztuczna inteligencja (SI) uważana jest za jedną z najbardziej strategicznych technologii XXI w. Nic więc dziwnego, że także branża PR od kilku dobrych lat zgodnym chórem umieszcza jej wykorzystanie wśród najważniejszych trendów w obszarze komunikacji. Mimo to można odnieść wrażenie, że w mniej lub bardziej „zawiniony” sposób ciągle się tym trendom opiera. Nie będzie przesadą stwierdzenie, że spora część PR-owców tkwi wręcz w przekonaniu, że SI to po prostu modny temat, a technologiczna, związana z nią rewolucja toczy się gdzieś obok, bez większego wpływu na ich codzienność"

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
24.08.2021

Adam Kaliszewski: PR-owiec w mediach społecznościowych, PR Manager

"Media społecznościowe już dawno przestały być odrębnym bytem w komunikacyjnym świecie i miksie marketingowym, a stały się kanałem równorzędnym z mediami tradycyjnymi, a czasem nawet ważniejszym. Klasyczny podział na media paid, earned i owned w ich kontekście z jednej strony nabrał ogromnej wyrazistości, a z drugiej uwypuklił wzajemne przenikanie tych przestrzeni. Dlatego właśnie PR-owiec bez znajomości mechanizmów, specyfiki i narzędzi do obsługi mediów społecznościowych staje się niekonkurencyjny i może zapomnieć o efektywnych działaniach dla swoich klientów. Co gorsza (a może – lepsza, bo wymusza to nieustanne samodoskonalenie i edukację), regulaminy, zasady i trendy w mediach społecznościowych zmieniają się wielokrotnie szybciej niż te w mediach tradycyjnych"

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
13.07.2021

Adam Kaliszewski: o działaniach firm farmaceutycznych w social mediach, PRoto

„Jestem w stanie wyobrazić sobie np. kampanię związaną z profilaktyką lub szczepieniami, realizowaną przy współpracy z influencerami np. na YouTubie. Albo komunikację działań CSR, adresowanych do społeczności lokalnej, z wykorzystaniem np. Facebooka. Wszystko zależy od obszaru, w jakim dana firma chce się komunikować, a tych może być bardzo wiele – od twardego B2B czy relacji z lekarzami specjalistami, po szerokie działania edukacyjne, kierowane do dużej części albo całości populacji”

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
18.05.2021

Joanna Dunin-Keplicz: PR w świecie dezinformacji, PR Manager

"Prowadzone akcje dezinformacyjne mogą dotyczyć różnorodnych obszarów – zwykle są to jednak tematy wrażliwe społecznie, takie jak ochrona zdrowia, stan środowiska naturalnego, polityka, zmiany klimatyczne. Bez względu na obszar i temat dezinformacja ma realny wpływ na naszą rzeczywistość, na działania podejmowane przez jednostki oraz na kształtowanie opinii publicznej. W kontekście działań komunikacyjnych może stać się źródłem poważnych kryzysów wizerunkowych i wpłynąć na spadek reputacji organizacji, instytucji publicznych i przedsiębiorstw. Biorąc pod uwagę trendy i analizując sytuację gospodarczą i społeczną, w ciągu najbliższych miesięcy możemy spodziewać się wzrostu natężenia i zaostrzenia akcji dezinformacyjnych"

Przeczytaj cały wpis

Poznaj naszą ofertę - napisz

office@solskipr.pl
Skopiuj

Napisz do nas! Przedstawimy case studies z naszych działań w Twojej branży
i zaproponujemy działania szyte na miarę.