Solski Communications ponownie z wyróżnieniem Media i Marketing Polska

Branżowy miesięcznik „Media i Marketing Polska” po raz kolejny przyznał specjalne wyróżnienie dla Solski Communications.

Redakcja uzasadniła przyznanie tego wyróżnienia następująco:

„Solski Communications to od lat niezmiennie jedna z najlepiej ocenio­nych agencji PR w naszym badaniu satysfak­cji klienta przygotowanym wspólnie z firmą Kantar. I tak jest i w tym roku. Kiedy przyjrzymy się bliżej, ma wierne grono stałych klientów, stabilny zespół pracowników oraz dobre wyniki finansowe. Niegdyś pisaliśmy o niej, że jest agencją butikową, dzisiaj nazwiemy ją agencją „tailor made”, a wszystko, co od niej wychodzi, ma jakościowy stempel. To zasłu­ga Ryszarda Solskiego, właściciela oraz dyrektora zarządzającego, i znakomitego, zgranego teamu.”.

Badanie, na podstawie którego redakcja „Media i Marketing Polska” przyznała Solski Communications specjalne wyróżnienie, zostało przeprowadzone przez renomowaną firmę Kantar metodą telefonicznych wywiadów z klientami 22 agencji PR. Aby ocena była uznana, każdą agencję musiało ocenić w danej kategorii co najmniej pięciu klientów. Agencję Solski Communications oceniło 8 firm, a więc prawie połowa stałych klientów.

W badaniu tym Solski Communications otrzymała, podobnie jak w latach 2019, 2020 i 2021, jedne z najwyższych ocen. W 6 kategoriach ogólnych, w skali 1-5 Solski Communications uzyskała średni wynik 4,82 (w 2021 r. 4,80), w tym za standardy obsługi klienta – ocenę 5,0 (podobnie jak w 2021). W 12 kategoriach szczegółowych w skali 1-6 otrzymała średnią ocenę 5,583 (w 2021 r. 5,475), w tym w kategoriach „Przestrzega etyki zawodowej” 6,0, a w kategoriach: „Stara się zrozumieć politykę i kulturę działania organizacji klienta”, „Rozumie biznes klienta, kategorię produktową/usługową, w której prowadzi on swoją działalność, sytuację rynkową w branży, w której działa” i „Usługi warte są wynagrodzenia, które klient płaci” - oceny 5,8. Warto zauważyć, że w kategorii „Oferuje kompleksową obsługę w środowisku digital” ocena wyniosła 5,4 (w 2021 – 4,9), co prawdopodobnie jest efektem rozwoju naszej współpracy z klientami w obszarze mediów społecznościowych.

Komentując te wyniki, „Media i Marketing Polska” pisze:  „W naszym badaniu satysfakcji klienta agencja wy­pada od lat znakomicie. I także w tym roku wszystkie jej noty są to­powe. Gratulujemy wyniku i życzymy kolejnych sukcesów!”.

Wróć do listy

Poznaj naszą ofertę - napisz

office@solskipr.pl
Skopiuj

Napisz do nas! Przedstawimy case studies z naszych działań w Twojej branży
i zaproponujemy działania szyte na miarę.