Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

Solski Communications, wraz z firmą AdValue Engaged, wspiera nową odsłonę programu poświęconego profilaktyce raka piersi „Różowy Patrol. To wyjątkowy projekt marki Gliss oraz Fundacji OnkoCafe-Razem Lepiej.

W 2023 roku marka Gliss, należąca do firmy Henkel, zaangażowała się w dwie ważne akcje. Pierwsza pod hasłem „Pielęgnuj swoją siłę”, realizowana z Fundacją SPS, wystartowała w sierpniu i miała na celu wsparcie kobiet w dążeniu do odkrywania ich siły. Kolejna inicjatywa, która swoją inaugurację miała w październiku, to „Różowy Patrol”. Marka Henkel zaangażowała się w temat profilaktyki raka piersi u kobiet oraz wsparła działanie Klubów Ambasadorek Fundacji OnkoCafe. W ślad za zaangażowaniem marki Gliss inicjatywa Fundacji OnkoCafe, która prężnie działa od 3 lat, otrzymała nowy wizerunek oraz szeroką komunikację, co stanowi bazę do dalszych działań i rozbudowy sieci Ambasadorek „Różowy Patrol”. Kluby te organizują spotkania, edukują i motywują, wspierając kobiety w każdym wieku w całej Polsce .

Obecnie w ramach 36 Klubów działa ponad 100 edukatorek, które przeszły odpowiednie szkolenia i uzyskały certyfikat uprawniający do działania w roli Ambasadorki Profilaktyki. Współpraca z marką Gliss pozwoli na utworzenie kolejnych „Różowych Patroli” oraz zapewnienie ich działania w przyszłym roku.

W ramach obecnego wsparcia kampanii „Różowy Patrol” Solski Communications odpowiada min. za kontakty z mediami oraz obsługę biura prasowego. Agencja wspierała również markę Gliss przy organizacji konferencji prasowej inaugurującej projekt. Działania z ramienia agencji prowadzą Magdalena Bryksa-Szymańczak i Klaudia Mencina.

Gliss, którego właścicielem jest firma Henkel, to producent najwyższej jakości innowacyjnych produktów do pielęgnacji włosów. Marka jest blisko kobiet od ponad 60 lat i zachęca je do tego by dbały o swoją siłę, piękno i zdrowie. Jej ambasadorką jest Małgorzata Rozenek Majdan.

Solski Communications współpracuje z firmą Henkel od 2008 r. w zakresie PR korporacyjnego i odpowiada za jej stałą obsługę komunikacyjną. Jako wieloletni, zaufany partner agencja dodatkowo wspiera Henkla również przy różnych projektach brandowych. W poprzednich latach zespół agencji miał okazję pracować m.in. przy takich projektach jak Kongres Różnorodności, Świat Młodych Badaczy, W drodze do pracy czy CSR Masters.

Wróć do listy

Poznaj naszą ofertę - napisz

office@solskipr.pl
Skopiuj

Napisz do nas! Przedstawimy case studies z naszych działań w Twojej branży
i zaproponujemy działania szyte na miarę.