Poradnik IAB „AI w social media” z udziałem konsultantów Solski Communications

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?

Na te i inne pytania odpowiada nowy poradnik, przygotowany staraniem Grupy Roboczej Social Media przy IAB Polska, kierowanej przez Adama Kaliszewskiego, szefa zespołu Digital w naszej agencji. Materiał dotyka kwestii teoretycznych i praktycznych związanych z coraz bardziej intensywnym użyciem modeli generatywnych w komunikacji marketingowej, przedstawia przydatne aplikacje i narzędzia oraz prezentuje szereg studiów przypadku. Osoby przygotowujące poradnik nie zapomniały jednak o pułapkach, które czyhają w tym, nowym jeszcze dla większości z nas, świecie.

W opracowaniu przewodnika wzięło aktywny udział dwoje przedstawicieli zespołu Digital naszej agencji: Adam Kaliszewski był odpowiedzialny za niektóre rozdziały oraz koordynację przygotowania poradnika, zaś Basia Lipińska za jego skład i stronę graficzną.

Publikacja dostępna jest do pobrania na stronie IAB Polska.

Wróć do listy

Poznaj naszą ofertę - napisz

office@solskipr.pl
Skopiuj

Napisz do nas! Przedstawimy case studies z naszych działań w Twojej branży
i zaproponujemy działania szyte na miarę.