Kampania "Gdzie Zamieszkać" jako pierwsza w Polsce z nagrodą Black Pencil

Kampania „Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle" autorstwa Mastercard i McCann Poland, w której za działania PR odpowiadała agencja Solski Communications, zdobyła prestiżową nagrodę Black Pencil podczas gali D&AD Awards 2024. To pierwsze takie wyróżnienie w polskiej branży reklamowej.

Kampania, wspierająca ukraińskich uchodźców w Polsce, oparta na podejściu „data for good”, została już wielokrotnie doceniona za unikalność i reagowanie w czasie rzeczywistym na realne potrzeby społeczne. W 2023 r., jako pierwsza w historii kampania polska, zdobyła w Cannes aż dwie nagrody w kategorii PR, w tym Złotego Lwa.

W konkursie D&D Awards 2024 oprócz Black Pencil, kampania zdobyła także Grafitowy Ołówek w kategorii Direct / Products & Services oraz Drewniany Ołówek za Digital & Social / Use of Data.

Więcej informacji: https://solskipr.pl/kampania-mastercard-gdzie-zamieszkac-z-kolejnymi-nagrodami/

Wróć do listy

Poznaj naszą ofertę - napisz

office@solskipr.pl
Skopiuj

Napisz do nas! Przedstawimy case studies z naszych działań w Twojej branży
i zaproponujemy działania szyte na miarę.