Projekt Mastercard „Public Money ATM” z Grand Prix Golden Drum 2025

Projekt „Public Money ATM”, zrealizowany przez Mastercard, został wyróżniony Grand Prix w kategorii Ambient & Experiential (One-Channel Drum / Out of Home) oraz sześcioma dodatkowymi nagrodami podczas festiwalu Golden Drum 2025. Wcześniej zdobył także dwa Srebrne Lwy w konkursie Cannes Lions. Za działania komunikacyjne i relacje z mediami w ramach projektu odpowiadała agencja Solski Communications.

Kampania „Public Money ATM” łączyła nowoczesne technologie, edukację i zaangażowanie społeczne. Jej celem było zwiększenie świadomości mieszkańców miast na temat możliwości współdecydowania o kierunkach rozwoju lokalnych społeczności poprzez głosowanie w budżecie obywatelskim. Działania komunikacyjne prowadzone przez Solski Communications obejmowały kontakty z lokalnymi instytucjami i kampanię w mediach lokalnych i ogólnopolskich, skupioną na edukacji obywatelskiej i promowaniu aktywnego udziału mieszkańców w procesach decyzyjnych dotyczących przestrzeni miejskiej.

Projekt został doceniony za innowacyjne wykorzystanie technologii i kreatywne podejście do komunikacji społecznej. Jury Golden Drum przyznało mu nagrody m.in. w kategoriach Digital & Mobile Creativity, Creative Use of Media – TV & Other Screens, Direct oraz Creative and Innovative Use of Technology.

„Public Money ATM” jest przykładem projektu, który w sposób spójny łączy komunikację, technologię i edukację w służbie celom społecznym.

Golden Drum to jeden z najważniejszych europejskich festiwali kreatywności i komunikacji marketingowej, organizowany od 1993 roku. Wyróżnia kampanie, które w innowacyjny sposób łączą ideę, strategię i wykonanie, wyznaczając standardy w branży reklamowej i PR.

Wróć do listy

Poznaj naszą ofertę - napisz

office@solskipr.pl
Skopiuj

Napisz do nas! Przedstawimy case studies z naszych działań w Twojej branży
i zaproponujemy działania szyte na miarę.