Pod koniec sierpnia 2025 r. branżowe czasopismo „Media i Marketing Polska” (mmponline.pl) przyznało naszej agencji specjalne wyróżnienie za reputację, wyniki finansowe oraz wysokie noty w corocznym badaniu satysfakcji klientów agencji public relations.
To już trzecie wyróżnienie dla Solski Communications w sześciu edycjach tego badania, w których uczestniczyliśmy – poprzednio redakcja wyróżniła nas w latach 2021 i 2022.
Umiejętność utrzymania klientów i zapewnienia im najwyższej jakości obsługi, a także stabilny zespół to elementy, które wyróżniają Solski Communications. Warto przy tym zauważyć, że pomimo koncentracji na stałych klientach, agencja wciąż się rozwija, powiększa revenue, realizując dla nich coraz więcej coraz bardziej ambitnych projektów.
– cytat z raportu „Media i Marketing Polska”
W tegorocznym badaniu w 18 kategoriach w skali 1-5 uzyskaliśmy średnią ocenę 4,53. Wymowę tej oceny podkreśla fakt, że w tegorocznym badaniu wzięła udział ponad połowa naszych stałych klientów (10-12).
Najwyższe noty klienci wystawili nam w następujących kategoriach:
- Przestrzega zasad etyki zawodowej – średnia ocena od 12 klientów – 5.0
- Stara się zrozumieć politykę działania i kulturę organizacji klienta – średnia ocena od 11 klientów – 4,9
- Profesjonalnie szkoli pracowników w zakresie zasad komunikacji marki i firmy klienta – 4,9
- Zadowolenie ze standardu obsługi klienta – 4,8
- Rozumie biznes klienta, kategorie produktową/usługową, w której prowadzi on swoją działalności sytuację rynkową w branży, w której działa – 4,8
- Sprawnie reaguje na pojawiające się zagrożenia mogące prowadzić do wystąpienia sytuacji kryzysowych – 4,8
- Informuje jasno i szczegółowo, w jaki sposób jest wydawany budżet klienta – 4,6
Badanie zostało przeprowadzone przez niezależną agencję badawczą przy pomocy formularza online, przy nieco zmienionej metodologii w stosunku do badań poprzednich.