News

News & updates
Media mentions
Research & reports
26.04.2022

Agencja Solski Communications wsparła firmę Raytheon Technologies w organizacji warsztatów dla dziewczynek

8 marca, w dniu w którym zwyczajowo obdarowujemy dziewczynki i kobiety kwiatami, wolontariusze z firmy Raytheon Technologies, w tym z Raytheon Missiles & Defense, Collins Aerospace oraz edukatorzy z Centrum Nauki Kopernik zorganizowali specjalne warsztaty dla dziewcząt, podczas których zmierzyły się one z zadaniami z obszaru nauk ścisłych i technologii, określanych akronimem STEM (ang. science, technology, engineering, mathematics). W warsztatach wzięły udział podopieczne stowarzyszenia „Serduszko dla dzieci”, Integracyjnego Ośrodka Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży "Stokrotka" oraz Stowarzyszenia Drzewko.

Read the article
News & updates
Media mentions
Research & reports
24.02.2022

Solski Communications po raz siódmy gra z WOŚP

Już od lat agencja Solski Communications prowadzi dla swoich klientów działania komunikacyjne z okazji Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku pracowaliśmy przy WOŚP dla firm Mastercard i Lavazza.

Read the article
News & updates
Media mentions
Research & reports
24.02.2022

Solski Communications po raz siódmy gra z WOŚP

Już od lat agencja Solski Communications prowadzi dla swoich klientów działania komunikacyjne z okazji Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku pracowaliśmy przy WOŚP dla firm Mastercard i Lavazza.

Read the article
News & updates
Media mentions
Research & reports
11.01.2022

Trendy komunikacyjne 2022 okiem ekspertów Grupy Roboczej Public Relations IAB Polska

Eksperci Grupy Roboczej Public Relations IAB Polska przygotowali wspólną publikację opisującą najnowsze trendy komunikacyjne, która stanowi podsumowanie dyskusji i wniosków dotyczących działań komunikacyjnych w roku 2022. Opracowanie jest spojrzeniem na czekające nas wydarzenia z różnych stron rynku.

Read the article
News & updates
Media mentions
Research & reports
07.12.2021

mBank and Solski Communications win an important award for a “Digital Revolutions” campaign

The Digital Revolutions campaign, designed for and executed with mBank, Poland’s major retail bank and a client of Solski Communication, was recognized as one of the three best campaigns in the most popular category of ‘Covid-19 PR response’ in this year's Polish PR industry competition. The competition, called Golden Paperclips, is annually held by the Polish Public Relations Consultancies Association.

Read the article
News & updates
Media mentions
Research & reports
22.11.2021

Ryszard Solski wins a PR industry award

At the annual meeting of the Polish Public Relations Association (PSPR) on November 19 in Warsaw Ryszard Solski, the founder and CEO of our consultancy, received their 2021 ”PR Head” award.

Read the article
News & updates
Media mentions
Research & reports
22.11.2021

Agencja Solski Communications dla projektu „m jak malarstwo” mBanku

W sopockiej Państwowej Galerii Sztuki trwa wystawa „m jak młodość”. To pierwsza publiczna odsłona kolekcji mBanku złożonej z prac najciekawszych młodych polskich artystów. Agencja Solski Communications wspiera mBank w komunikacji projektu poprzez działania z zakresu media relations. By przybliżyć odbiorcom dzieła z kolekcji oraz sylwetki ich twórców, w ciągu ostatniego roku konsultanci Agencji przeprowadzili kilkadziesiąt rozmów z artystami na temat ich prac, inspiracji i motywacji. Na podstawie przeprowadzonych wywiadów powstał obszerny katalog prac towarzyszący sopockiej wystawie.

Read the article
News & updates
Media mentions
Research & reports
14.09.2021

Sabina Figarska: Sztuczna inteligencja w PR – co dobrego może z tego wyniknąć?, PR Manager

"Sztuczna inteligencja (SI) uważana jest za jedną z najbardziej strategicznych technologii XXI w. Nic więc dziwnego, że także branża PR od kilku dobrych lat zgodnym chórem umieszcza jej wykorzystanie wśród najważniejszych trendów w obszarze komunikacji. Mimo to można odnieść wrażenie, że w mniej lub bardziej „zawiniony” sposób ciągle się tym trendom opiera. Nie będzie przesadą stwierdzenie, że spora część PR-owców tkwi wręcz w przekonaniu, że SI to po prostu modny temat, a technologiczna, związana z nią rewolucja toczy się gdzieś obok, bez większego wpływu na ich codzienność"

Read the article
News & updates
Media mentions
Research & reports
03.09.2021

Solski Communications receives high client marks, and a special distinction from trade magazine

It is for the third time that Solski Communications has received very high marks in a survey conducted among clients of PR agencies. It was also given one of only two distinctions by trade magazine “Media Marketing Polska”.

Read the article
News & updates
Media mentions
Research & reports
24.08.2021

Adam Kaliszewski: PR-owiec w mediach społecznościowych, PR Manager

"Media społecznościowe już dawno przestały być odrębnym bytem w komunikacyjnym świecie i miksie marketingowym, a stały się kanałem równorzędnym z mediami tradycyjnymi, a czasem nawet ważniejszym. Klasyczny podział na media paid, earned i owned w ich kontekście z jednej strony nabrał ogromnej wyrazistości, a z drugiej uwypuklił wzajemne przenikanie tych przestrzeni. Dlatego właśnie PR-owiec bez znajomości mechanizmów, specyfiki i narzędzi do obsługi mediów społecznościowych staje się niekonkurencyjny i może zapomnieć o efektywnych działaniach dla swoich klientów. Co gorsza (a może – lepsza, bo wymusza to nieustanne samodoskonalenie i edukację), regulaminy, zasady i trendy w mediach społecznościowych zmieniają się wielokrotnie szybciej niż te w mediach tradycyjnych"

Read the article

Explore our offer - get in touch

office@solskipr.pl
Copy

Reach out! We will show you case studies relevant to your industry and suggest tailored solutions.