News

News & updates
Media mentions
Research & reports
29.07.2021

Jak angażować użytkowników w social media? Nowy poradnik IAB Polska

Grupa Robocza Social Media, działająca w strukturach IAB Polska, przygotowała publikację pt. „Formy angażowania użytkowników w social media”. W poradniku eksperci skupili się na czterech formach aktywności w mediach społecznościowych: konkursach, loteriach, challenge’ach i channel points.

Read the article
News & updates
Media mentions
Research & reports
13.07.2021

Adam Kaliszewski: o działaniach firm farmaceutycznych w social mediach, PRoto

„Jestem w stanie wyobrazić sobie np. kampanię związaną z profilaktyką lub szczepieniami, realizowaną przy współpracy z influencerami np. na YouTubie. Albo komunikację działań CSR, adresowanych do społeczności lokalnej, z wykorzystaniem np. Facebooka. Wszystko zależy od obszaru, w jakim dana firma chce się komunikować, a tych może być bardzo wiele – od twardego B2B czy relacji z lekarzami specjalistami, po szerokie działania edukacyjne, kierowane do dużej części albo całości populacji”

Read the article
News & updates
Media mentions
Research & reports
18.05.2021

Joanna Dunin-Keplicz: PR w świecie dezinformacji, PR Manager

"Prowadzone akcje dezinformacyjne mogą dotyczyć różnorodnych obszarów – zwykle są to jednak tematy wrażliwe społecznie, takie jak ochrona zdrowia, stan środowiska naturalnego, polityka, zmiany klimatyczne. Bez względu na obszar i temat dezinformacja ma realny wpływ na naszą rzeczywistość, na działania podejmowane przez jednostki oraz na kształtowanie opinii publicznej. W kontekście działań komunikacyjnych może stać się źródłem poważnych kryzysów wizerunkowych i wpłynąć na spadek reputacji organizacji, instytucji publicznych i przedsiębiorstw. Biorąc pod uwagę trendy i analizując sytuację gospodarczą i społeczną, w ciągu najbliższych miesięcy możemy spodziewać się wzrostu natężenia i zaostrzenia akcji dezinformacyjnych"

Read the article
News & updates
Media mentions
Research & reports
16.03.2021

Solski Communications Firmą Przyjazną Rodzinie

Solski Communications zdobyła jedno z wyróżnień w konkursie Firma Przyjazna Rodzinie/Firma Przyjazna Człowiekowi zorganizowanym przez Instytut Humanities. Wyróżnienie przyznano Solski Communications w kategorii firm zatrudniających do 50 pracowników. W tej kategorii jest to jedyne wyróżnienie, w pozostałych dwu kategoriach – firmy średnie i duże – przyznano po jednej nagrodzie i dziewięć wyróżnień.

Read the article
News & updates
Media mentions
Research & reports
26.02.2021

Komentarz eksperta Solski Communications w poradniku „Jak mierzyć PR?”

Zespół platformy monitoringu mediów Newspoint opracował praktyczny poradnik „Jak mierzyć PR? Pomiar efektywności działań public relations”. Poradnik przeznaczony jest dla wszystkich marketerów, specjalistów ds. komunikacji i PR-owców, którzy chcą podążać za trendami i właściwie prowadzić swoje projekty. To 100 stron wypełnionych cenną wiedzą na temat sposobów mierzenia działań PR oraz ich skuteczności.

Read the article
News & updates
Media mentions
Research & reports
23.02.2021

„Branże regulowane w social media” - nowy poradnik IAB Polska

„Branże regulowane w social media” to najnowszy poradnik przygotowany wspólnie przez Grupę Roboczą Social Media oraz Grupę Roboczą Prawo w IAB Polska. Na prawie 140 stronach znalazły się porady regulaminowe i prawne dotyczące branż, które w mediach społecznościowych podlegają szczególnym ograniczeniom, np. alkoholowej, erotycznej, farmaceutycznej, ubezpieczeniowej czy zbrojeniowej. Materiał opiera się na analizach eksperckich oraz wypowiedziach prawników i marketerów. Zawiera też łatwe do interpretacji tabele wskazujące na działania możliwe do prowadzenia w poszczególnych serwisach. Za rozdział poświęcony branży zbrojeniowej oraz podsumowanie odpowiedzialny był Adam Kaliszewski, Senior Manager, Head of Digital Practice w Solski Communications.

Read the article
News & updates
Media mentions
Research & reports
05.02.2021

Solski Communications supported Mastercard in promoting WhenToShop service

WhenToShop is a free online tool from Mastercard, based on continuously updated data, that allows consumers to plan their visit at a grocery store for the time when it is least busy. During the Covid-19 pandemic, it helped Poles to do their daily shopping in a safe way, in line with the social distancing rule. The tool, first made available in May 2020, has been successively developed by adding a section with epidemic recommendations for visiting different types of retail and services outlets, as well as by providing a separate site for Carrefour customers.

Read the article
News & updates
Media mentions
Research & reports
03.02.2021

Three awards in Golden Clips 2020 contest for Mastercard and Solski Communications

Mastercard received as many as three awards for its campaign “Safe shopping during the pandemic with WhenToShop service”. The campaign, run with the support of Solski Communications and Isobar (dentsu Polska) agencies, was awarded a Silver Clip in the "Finance" category and two Bronze Clips in the "Product PR" and "Covid-19 PR response" categories.

Read the article
News & updates
Media mentions
Research & reports
11.01.2021

Solski Communications dla ZEN

W szczycie sezonu zakupowego przed świętami Bożego Narodzenia Agencja Solski Communications miała okazję wspierać wyjątkowy projekt, który odpowiada na potrzeby konsumentów i sprzedawców – wejście na rynek założonej przez Dawida Rożka firmy fintech ZEN.

Read the article

Explore our offer - get in touch

office@solskipr.pl
Copy

Reach out! We will show you case studies relevant to your industry and suggest tailored solutions.