News

News & updates
Media mentions
Research & reports
21.08.2023

Solski Communications with another project for Develey

Develey Poland entrusted Solski Communications agency with the execution of an influencer activation program for Develey's #FoodTrip line of sauces, which recipes were inspired by cuisines from different regions across the globe. The agency was responsible for the comprehensive implementation of activities with online influencers on TikTok.

Read the article
News & updates
Media mentions
Research & reports
28.06.2023

Cannes: Titanium Lion for Mastercard for campaign supported by Solski Communications

This year’s Lions International Festival of Creativity has brought Mastercard as many as nine awards, including the most important one – Titanium Lion, for their WhereToSettle campaign which Solski Communications supported. The awards were also given in two PR categories: Gold in PR Craft - Sponsorship & Brand Partnership and Bronze in Social Engagement & Influencer Marketing - Real-time Response.

Read the article
News & updates
Media mentions
Research & reports
28.06.2023

Przewodnik po Social Media w Polsce i raport "Social Media 2023" z udziałem Adama Kaliszewskiego i Barbary Lipińskiej

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji.

Read the article
News & updates
Media mentions
Research & reports
06.06.2023

Raport Strategiczny IAB - Sabina Figarska o Digital PR

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023.

Read the article
News & updates
Media mentions
Research & reports
15.02.2023

Adam Kaliszewski: Najnowsze zmiany na Twitterze, iablko.pl

Wraz z przejęciem Twittera przez Elona Muska, portal przeszedł szereg zmian, dotykających zarówno zwykłych, jak i bardziej zaawansowanych użytkowników (w tym biznesowych). Adam Kaliszewski, Director, szef działu Digital w Solski Communications podsumowuje najnowsze zmiany w komentarzu dla iablko.pl, serwisu IAB Polska.

Read the article
News & updates
Media mentions
Research & reports
15.02.2023

MUTTI appoints Solski Communications

We started cooperation with the MUTTI company, which has been creating high-quality products from 100% Italian tomatoes since 1899. MUTTI operates in more than 100 countries around the world and exports account for 50% of sales, showing double-digit year-on-year growth. MUTTI's main products are Pulpa, Passata, Concentrate and Pelati, the company's portfolio also includes San Marzano, as well as sauces for pasta and pizza. The company's Code of Ethics is based on six fundamental principles: long-term vision, the pursuit of optimal quality, simplicity, environmental protection, honesty and transparency, and respect and development of people.

Read the article
News & updates
Media mentions
Research & reports
10.01.2023

Adam Kaliszewski: Jak social media zmienią się w 2023 roku? PRoto

Trendem, który już teraz mocno się rysuje, jest zwrot użytkowników w kierunku treści, ale i serwisów, postrzeganych jako bardziej autentyczne. Tak jak proste, „domowe” filmiki zdecydowały o eksplozji TikToka, tak samo teraz użytkownicy chcą pójść o krok dalej – przykładem jest BeReal służący do opublikowania w ciągu 2 minut „prawdziwej” relacji z miejsca i czasu, w którym właśnie się znajdujemy. W obliczu narastających problemów Twittera, coraz większe grono użytkowników poszukuje platform mniej ekstrawaganckich, czy odkrywczych, a raczej pozwalających na robienie tego samego, co robili do tej pory, tylko bez algorytmów, reklam, korporacji i nieobliczalnych właścicieli.

Read the article
News & updates
Media mentions
Research & reports
21.11.2022

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

Wiosną tego roku w ramach projektu m jak matematyka odbyła się premiera 3 już bezpłatnej książki mFundacji – „Matematyka na zielono”. Najnowsza publikacja przeznaczona jest dla dzieci starszych klas szkoły podstawowej. Wykorzystując matematykę w prosty sposób tłumaczy ekologię oraz pokazuje, jak dzięki drobnym zmianom w codziennym życiu możemy przyczynić się do poprawy sytuacji naszej planety. Autorką książki jest Maja Krämer, która współpracowała już z mBankiem przy okazji pierwszego wspólnego wydawnictwa - „Matematyka jest wszędzie”. Tegoroczna publikacja została wydana na papierze certyfikowanym FSC w nakładzie 50 000 egzemplarzy.

Read the article
News & updates
Media mentions
Research & reports
14.11.2022

Solski Communications wysoko w rankingu agencji PR magazynu PRESS

Magazyn PRESS opublikował PR Check 2021, coroczny ranking agencji public relations w Polsce. Solski Communications po raz kolejny uzyskała dobre wyniki, umacniając swoją pozycję w ścisłej czołówce firm PR.

Read the article
News & updates
Media mentions
Research & reports
20.09.2022

Solski Communications again wins special distinction award from Media i Marketing Polska

Poland’s marketing industry media has again given Solski Communications their special distinction. Editors gave the following reasons for granting this award to us: “For years, it has been invariably one of the best-rated PR agencies in our customer satisfaction survey prepared together with Kantar. And so it is this year. When we take a closer look, it has a loyal group of regular customers, a stable team, and good financial results. Once we wrote about it as a boutique agency, today we will call it a “tailor made” agency, and everything that comes out of it has a quality stamp. This is the merit of Ryszard Solski, the owner and managing director, and an excellent, harmonious team.”

Read the article

Explore our offer - get in touch

office@solskipr.pl
Copy

Reach out! We will show you case studies relevant to your industry and suggest tailored solutions.