Aktualności

Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
24.02.2022

Solski Communications po raz siódmy gra z WOŚP

Już od lat agencja Solski Communications prowadzi dla swoich klientów działania komunikacyjne z okazji Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku pracowaliśmy przy WOŚP dla firm Mastercard i Lavazza.

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
07.12.2021

Brązowy Spinacz 2021 dla mBanku i Solski Communications

W tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego przez Związek Firm Public Relations, kampania „Cyfrowe Rewolucje” została uznana za jedną z trzech najlepszych w najbardziej obleganej kategorii „Covid-19 PR response” i została nagrodzona Brązowym Spinaczem 2021. Projekt zrealizowany został wspólnie przez mBank, agencję Solski Communications oraz Cube Group.

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
22.11.2021

Ryszard Solski laureatem nagrody „Łeb PR” 2021

Na dorocznym spotkaniu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations 19 listopada w Warszawie założyciel i prezes naszej agencji Ryszard Solski został wyróżniony nagrodą „Łeb PR” 2021. PSPR przyznaje tę nagrodę najbardziej zasłużonym postaciom w branży, które swoim dorobkiem lub nadzwyczajną inicjatywą przyczyniają się do pozytywnych i trwałych zmian w branży PR, inspirują jej członków do rozwoju i nadają kierunek przyszłości public relations w Polsce. Nagroda honoruje całokształt dokonań Laureata lub też szczególne, wybitne osiągnięcie zawodowe lub akademickie w minionym roku o ważnym znaczeniu dla polskiego public relations. Pośród nagrodzonych dotychczas znajdziemy m.in. pionierów takich jak Piotr Czarnowski czy Alma Kadragic, akademików Ewę Hope i Krystynę Wójcik, czy łączącego te światy Dariusza Tworzydłę.

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
22.11.2021

Agencja Solski Communications dla projektu „m jak malarstwo” mBanku

W sopockiej Państwowej Galerii Sztuki trwa wystawa „m jak młodość”. To pierwsza publiczna odsłona kolekcji mBanku złożonej z prac najciekawszych młodych polskich artystów. Agencja Solski Communications wspiera mBank w komunikacji projektu poprzez działania z zakresu media relations. By przybliżyć odbiorcom dzieła z kolekcji oraz sylwetki ich twórców, w ciągu ostatniego roku konsultanci Agencji przeprowadzili kilkadziesiąt rozmów z artystami na temat ich prac, inspiracji i motywacji. Na podstawie przeprowadzonych wywiadów powstał obszerny katalog prac towarzyszący sopockiej wystawie.

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
03.09.2021

Solski Communications wyróżniona przez Media i Marketing Polska

Solski Communications po raz trzeci uzyskała bardzo wysokie oceny klientów w badaniu klientów agencji PR w Polsce, otrzymując specjalne wyróżnienie branżowego magazynu „Media Marketing Polska”.

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
16.03.2021

Solski Communications Firmą Przyjazną Rodzinie

Solski Communications zdobyła jedno z wyróżnień w konkursie Firma Przyjazna Rodzinie/Firma Przyjazna Człowiekowi zorganizowanym przez Instytut Humanities. Wyróżnienie przyznano Solski Communications w kategorii firm zatrudniających do 50 pracowników. W tej kategorii jest to jedyne wyróżnienie, w pozostałych dwu kategoriach – firmy średnie i duże – przyznano po jednej nagrodzie i dziewięć wyróżnień.

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
05.02.2021

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard w promocji narzędzia KiedyDoSklepu.pl

KiedyDoSklepu.pl to bezpłatne, oparte na aktualizowanych na bieżąco danych narzędzie online od Mastercard, które pozwala konsumentom zaplanować wizytę w sklepie spożywczym na czas, kiedy panuje w nim najmniejszy ruch. W czasie pandemii Covid-19 dzięki tej usłudze marka wsparła Polaków w robieniu codziennych zakupów w bezpieczny sposób, z zachowaniem dystansu społecznego. Narzędzie, udostępnione po raz pierwszy w maju 2020 r., było następnie sukcesywnie rozwijane, poprzez dodanie sekcji z rekomendacjami i zaleceniami epidemicznymi dotyczącymi odwiedzin w różnych rodzajach punktów handlowo-usługowych, a także udostępnienie osobnego serwisu dla klientów sieci Carrefour.

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
03.02.2021

Trzy nagrody w konkursie Złote Spinacze 2020 dla Mastercard i Solski Communications

Mastercard otrzymał aż trzy wyróżnienia za kampanię „Bezpieczne zakupy w pandemii z usługą KiedyDoSklepu.pl”. Kampania, zrealizowana przy wsparciu agencji Solski Communications i Isobar (dentsu Polska), została nagrodzona Srebrnym Spinaczem w kategorii „Finanse” oraz dwoma Brązowymi Spinaczami w kategoriach „PR produktu” i „Covid-19 PR response”.

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
11.01.2021

Solski Communications dla ZEN

W szczycie sezonu zakupowego przed świętami Bożego Narodzenia Agencja Solski Communications miała okazję wspierać wyjątkowy projekt, który odpowiada na potrzeby konsumentów i sprzedawców – wejście na rynek założonej przez Dawida Rożka firmy fintech ZEN.

Przeczytaj cały wpis

Poznaj naszą ofertę - napisz

office@solskipr.pl
Skopiuj

Napisz do nas! Przedstawimy case studies z naszych działań w Twojej branży
i zaproponujemy działania szyte na miarę.