Aktualności

Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
26.04.2022

Agencja Solski Communications wsparła firmę Raytheon Technologies w organizacji warsztatów dla dziewczynek

8 marca, w dniu w którym zwyczajowo obdarowujemy dziewczynki i kobiety kwiatami, wolontariusze z firmy Raytheon Technologies, w tym z Raytheon Missiles & Defense, Collins Aerospace oraz edukatorzy z Centrum Nauki Kopernik zorganizowali specjalne warsztaty dla dziewcząt, podczas których zmierzyły się one z zadaniami z obszaru nauk ścisłych i technologii, określanych akronimem STEM (ang. science, technology, engineering, mathematics). W warsztatach wzięły udział podopieczne stowarzyszenia „Serduszko dla dzieci”, Integracyjnego Ośrodka Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży "Stokrotka" oraz Stowarzyszenia Drzewko.

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
24.02.2022

Solski Communications po raz siódmy gra z WOŚP

Już od lat agencja Solski Communications prowadzi dla swoich klientów działania komunikacyjne z okazji Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku pracowaliśmy przy WOŚP dla firm Mastercard i Lavazza.

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
24.02.2022

Solski Communications po raz siódmy gra z WOŚP

Już od lat agencja Solski Communications prowadzi dla swoich klientów działania komunikacyjne z okazji Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku pracowaliśmy przy WOŚP dla firm Mastercard i Lavazza.

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
11.01.2022

Trendy komunikacyjne 2022 okiem ekspertów Grupy Roboczej Public Relations IAB Polska

Eksperci Grupy Roboczej Public Relations IAB Polska przygotowali wspólną publikację opisującą najnowsze trendy komunikacyjne, która stanowi podsumowanie dyskusji i wniosków dotyczących działań komunikacyjnych w roku 2022. Opracowanie jest spojrzeniem na czekające nas wydarzenia z różnych stron rynku.

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
07.12.2021

Brązowy Spinacz 2021 dla mBanku i Solski Communications

W tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego przez Związek Firm Public Relations, kampania „Cyfrowe Rewolucje” została uznana za jedną z trzech najlepszych w najbardziej obleganej kategorii „Covid-19 PR response” i została nagrodzona Brązowym Spinaczem 2021. Projekt zrealizowany został wspólnie przez mBank, agencję Solski Communications oraz Cube Group.

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
22.11.2021

Ryszard Solski laureatem nagrody „Łeb PR” 2021

Na dorocznym spotkaniu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations 19 listopada w Warszawie założyciel i prezes naszej agencji Ryszard Solski został wyróżniony nagrodą „Łeb PR” 2021. PSPR przyznaje tę nagrodę najbardziej zasłużonym postaciom w branży, które swoim dorobkiem lub nadzwyczajną inicjatywą przyczyniają się do pozytywnych i trwałych zmian w branży PR, inspirują jej członków do rozwoju i nadają kierunek przyszłości public relations w Polsce. Nagroda honoruje całokształt dokonań Laureata lub też szczególne, wybitne osiągnięcie zawodowe lub akademickie w minionym roku o ważnym znaczeniu dla polskiego public relations. Pośród nagrodzonych dotychczas znajdziemy m.in. pionierów takich jak Piotr Czarnowski czy Alma Kadragic, akademików Ewę Hope i Krystynę Wójcik, czy łączącego te światy Dariusza Tworzydłę.

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
22.11.2021

Agencja Solski Communications dla projektu „m jak malarstwo” mBanku

W sopockiej Państwowej Galerii Sztuki trwa wystawa „m jak młodość”. To pierwsza publiczna odsłona kolekcji mBanku złożonej z prac najciekawszych młodych polskich artystów. Agencja Solski Communications wspiera mBank w komunikacji projektu poprzez działania z zakresu media relations. By przybliżyć odbiorcom dzieła z kolekcji oraz sylwetki ich twórców, w ciągu ostatniego roku konsultanci Agencji przeprowadzili kilkadziesiąt rozmów z artystami na temat ich prac, inspiracji i motywacji. Na podstawie przeprowadzonych wywiadów powstał obszerny katalog prac towarzyszący sopockiej wystawie.

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
14.09.2021

Sabina Figarska: Sztuczna inteligencja w PR – co dobrego może z tego wyniknąć?, PR Manager

"Sztuczna inteligencja (SI) uważana jest za jedną z najbardziej strategicznych technologii XXI w. Nic więc dziwnego, że także branża PR od kilku dobrych lat zgodnym chórem umieszcza jej wykorzystanie wśród najważniejszych trendów w obszarze komunikacji. Mimo to można odnieść wrażenie, że w mniej lub bardziej „zawiniony” sposób ciągle się tym trendom opiera. Nie będzie przesadą stwierdzenie, że spora część PR-owców tkwi wręcz w przekonaniu, że SI to po prostu modny temat, a technologiczna, związana z nią rewolucja toczy się gdzieś obok, bez większego wpływu na ich codzienność"

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
03.09.2021

Solski Communications wyróżniona przez Media i Marketing Polska

Solski Communications po raz trzeci uzyskała bardzo wysokie oceny klientów w badaniu klientów agencji PR w Polsce, otrzymując specjalne wyróżnienie branżowego magazynu „Media Marketing Polska”.

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
24.08.2021

Adam Kaliszewski: PR-owiec w mediach społecznościowych, PR Manager

"Media społecznościowe już dawno przestały być odrębnym bytem w komunikacyjnym świecie i miksie marketingowym, a stały się kanałem równorzędnym z mediami tradycyjnymi, a czasem nawet ważniejszym. Klasyczny podział na media paid, earned i owned w ich kontekście z jednej strony nabrał ogromnej wyrazistości, a z drugiej uwypuklił wzajemne przenikanie tych przestrzeni. Dlatego właśnie PR-owiec bez znajomości mechanizmów, specyfiki i narzędzi do obsługi mediów społecznościowych staje się niekonkurencyjny i może zapomnieć o efektywnych działaniach dla swoich klientów. Co gorsza (a może – lepsza, bo wymusza to nieustanne samodoskonalenie i edukację), regulaminy, zasady i trendy w mediach społecznościowych zmieniają się wielokrotnie szybciej niż te w mediach tradycyjnych"

Przeczytaj cały wpis

Poznaj naszą ofertę - napisz

office@solskipr.pl
Skopiuj

Napisz do nas! Przedstawimy case studies z naszych działań w Twojej branży
i zaproponujemy działania szyte na miarę.