Aktualności

Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
29.07.2021

Jak angażować użytkowników w social media? Nowy poradnik IAB Polska

Grupa Robocza Social Media, działająca w strukturach IAB Polska, przygotowała publikację pt. „Formy angażowania użytkowników w social media”. W poradniku eksperci skupili się na czterech formach aktywności w mediach społecznościowych: konkursach, loteriach, challenge’ach i channel points.

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
13.07.2021

Adam Kaliszewski: o działaniach firm farmaceutycznych w social mediach, PRoto

„Jestem w stanie wyobrazić sobie np. kampanię związaną z profilaktyką lub szczepieniami, realizowaną przy współpracy z influencerami np. na YouTubie. Albo komunikację działań CSR, adresowanych do społeczności lokalnej, z wykorzystaniem np. Facebooka. Wszystko zależy od obszaru, w jakim dana firma chce się komunikować, a tych może być bardzo wiele – od twardego B2B czy relacji z lekarzami specjalistami, po szerokie działania edukacyjne, kierowane do dużej części albo całości populacji”

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
18.05.2021

Joanna Dunin-Keplicz: PR w świecie dezinformacji, PR Manager

"Prowadzone akcje dezinformacyjne mogą dotyczyć różnorodnych obszarów – zwykle są to jednak tematy wrażliwe społecznie, takie jak ochrona zdrowia, stan środowiska naturalnego, polityka, zmiany klimatyczne. Bez względu na obszar i temat dezinformacja ma realny wpływ na naszą rzeczywistość, na działania podejmowane przez jednostki oraz na kształtowanie opinii publicznej. W kontekście działań komunikacyjnych może stać się źródłem poważnych kryzysów wizerunkowych i wpłynąć na spadek reputacji organizacji, instytucji publicznych i przedsiębiorstw. Biorąc pod uwagę trendy i analizując sytuację gospodarczą i społeczną, w ciągu najbliższych miesięcy możemy spodziewać się wzrostu natężenia i zaostrzenia akcji dezinformacyjnych"

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
16.03.2021

Solski Communications Firmą Przyjazną Rodzinie

Solski Communications zdobyła jedno z wyróżnień w konkursie Firma Przyjazna Rodzinie/Firma Przyjazna Człowiekowi zorganizowanym przez Instytut Humanities. Wyróżnienie przyznano Solski Communications w kategorii firm zatrudniających do 50 pracowników. W tej kategorii jest to jedyne wyróżnienie, w pozostałych dwu kategoriach – firmy średnie i duże – przyznano po jednej nagrodzie i dziewięć wyróżnień.

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
26.02.2021

Komentarz eksperta Solski Communications w poradniku „Jak mierzyć PR?”

Zespół platformy monitoringu mediów Newspoint opracował praktyczny poradnik „Jak mierzyć PR? Pomiar efektywności działań public relations”. Poradnik przeznaczony jest dla wszystkich marketerów, specjalistów ds. komunikacji i PR-owców, którzy chcą podążać za trendami i właściwie prowadzić swoje projekty. To 100 stron wypełnionych cenną wiedzą na temat sposobów mierzenia działań PR oraz ich skuteczności.

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
23.02.2021

„Branże regulowane w social media” - nowy poradnik IAB Polska

„Branże regulowane w social media” to najnowszy poradnik przygotowany wspólnie przez Grupę Roboczą Social Media oraz Grupę Roboczą Prawo w IAB Polska. Na prawie 140 stronach znalazły się porady regulaminowe i prawne dotyczące branż, które w mediach społecznościowych podlegają szczególnym ograniczeniom, np. alkoholowej, erotycznej, farmaceutycznej, ubezpieczeniowej czy zbrojeniowej. Materiał opiera się na analizach eksperckich oraz wypowiedziach prawników i marketerów. Zawiera też łatwe do interpretacji tabele wskazujące na działania możliwe do prowadzenia w poszczególnych serwisach. Za rozdział poświęcony branży zbrojeniowej oraz podsumowanie odpowiedzialny był Adam Kaliszewski, Senior Manager, Head of Digital Practice w Solski Communications.

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
05.02.2021

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard w promocji narzędzia KiedyDoSklepu.pl

KiedyDoSklepu.pl to bezpłatne, oparte na aktualizowanych na bieżąco danych narzędzie online od Mastercard, które pozwala konsumentom zaplanować wizytę w sklepie spożywczym na czas, kiedy panuje w nim najmniejszy ruch. W czasie pandemii Covid-19 dzięki tej usłudze marka wsparła Polaków w robieniu codziennych zakupów w bezpieczny sposób, z zachowaniem dystansu społecznego. Narzędzie, udostępnione po raz pierwszy w maju 2020 r., było następnie sukcesywnie rozwijane, poprzez dodanie sekcji z rekomendacjami i zaleceniami epidemicznymi dotyczącymi odwiedzin w różnych rodzajach punktów handlowo-usługowych, a także udostępnienie osobnego serwisu dla klientów sieci Carrefour.

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
03.02.2021

Trzy nagrody w konkursie Złote Spinacze 2020 dla Mastercard i Solski Communications

Mastercard otrzymał aż trzy wyróżnienia za kampanię „Bezpieczne zakupy w pandemii z usługą KiedyDoSklepu.pl”. Kampania, zrealizowana przy wsparciu agencji Solski Communications i Isobar (dentsu Polska), została nagrodzona Srebrnym Spinaczem w kategorii „Finanse” oraz dwoma Brązowymi Spinaczami w kategoriach „PR produktu” i „Covid-19 PR response”.

Przeczytaj cały wpis
Informacje bieżące
My w mediach
Opracowania i raporty
11.01.2021

Solski Communications dla ZEN

W szczycie sezonu zakupowego przed świętami Bożego Narodzenia Agencja Solski Communications miała okazję wspierać wyjątkowy projekt, który odpowiada na potrzeby konsumentów i sprzedawców – wejście na rynek założonej przez Dawida Rożka firmy fintech ZEN.

Przeczytaj cały wpis

Poznaj naszą ofertę - napisz

office@solskipr.pl
Skopiuj

Napisz do nas! Przedstawimy case studies z naszych działań w Twojej branży
i zaproponujemy działania szyte na miarę.