Newspoint, przy współudziale zaproszonych partnerów, opracował raport dotyczący pracy zdalnej widzianej z perspektywy internautów – zarówno pracowników, jak i pracodawców.
Raport obejmuje takie zagadnienia jak:
- jakie są największe problemy pracy zdalnej, jej wady i zalety,
- jak na elastyczność pracy wpłynęła pandemia,
- jak wyglądają formy zatrudnienia przy pracy z domu,
- w jaki sposób firmy radzą sobie ze zdalnym onboardingiem oraz integracjami pracowników,
- jakie oczekiwania mają pracownicy względem home office,
- z jakich narzędzi warto korzystać przy pracy zdalnej,
- jak ważny jest employer branding w dobie pracy zdalnej oraz jak zadbać o wizerunek marki.
O trybie pracy w Solski Communications opowiedział Adam Kaliszewski, Director, Head of Digital Practice: Od początku epidemii, w miarę jej nasilenia i związanego z tym ryzyka dla pracowników, dopasowujemy tryb pracy elastycznie. Co do zasady pracujemy hybrydowo, starając się, aby w biurze przebywała jednorazowo nie więcej niż połowa zespołu. […] Sytuacja, początkowo nieco zaskakująca, pokazała nam jednak wyraźnie, że nawet przy braku przydatnej codziennej spontanicznej wymiany myśli, radzimy sobie z pracą równie dobrze w trybie zdalnym, a jakość obsługi klientów na tym nie cierpi.
Zapraszamy do lektury pełnej treści raportu Newspoint na temat home office.
