Zespół zarządzający

Sabina Figarska
Sabina ma ponad 25 letnie doświadczenie w profesjonalnej komunikacji – posiada szerokie kompetencje zarówno z obszaru PR marki, jak i PR korporacyjnego, jest cenionym doradcą z zakresu komunikacji kryzysowej, a także liderem zespołu szkoleń mediowych i kryzysowych Agencji.
Strategiczne podejście do wyzwań komunikacyjnych łączy z kreatywnym zacięciem. Z uwagą i pasją śledzi trendy w komunikacji i dynamiczne zmiany w otoczeniu klientów – stawia na elastyczność, wyczucie chwili i ciągły rozwój nowych kompetencji swojego zespołu, z wykorzystaniem nowych narzędzi i kanałów dotarcia ery cyfrowej.
Do Solski Communications dołączyła w chwili założenia Agencji w 2008 r., zespołem Brand Communications Practice kieruje od roku 2009.
W tym czasie współtworzyła i realizowała strategie komunikacyjne, a także prowadziła szkolenia mediowe i kryzysowe dla kilkudziesięciu klientów Agencji reprezentujących różnorodne branże, w tym dla firm: Auchan, Amazon, Alpro, AstraZeneca, Bel, Britax-Romer, B/S/H, Burger King, Colgate-Palmolive, Develey, Dior, Dilmah, e-commerce services, FORTE, Grycan, Gaggenau, Hotel Bristol – The Luxury Collection, Indesit, KFC, Lavazza, Mastercard, Pizza Hut, Roca, czy SMYK.
Sabina należy także do grona ekspertów PR Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, jest współtwórczynią publikacji strategicznych i członkinią grup roboczych IAB: Public Relations i AI.
Członkowie zespołu zarządzającego
Poznaj naszą ofertę - napisz
Napisz do nas! Przedstawimy case studies z naszych działań w Twojej branży i zaproponujemy działania szyte na miarę.